آپادانا سازه

شرکت آپادانا سازه تولید کننده و مجری ساختمانهای پیش ساخته و سبک فولادی ، ساندویچ پانل و کانکس به روشهای LSP و 3DLP و LSF می باشد و موافقت اصولی ، پروانه تاسیس و بهره برداری آن از اداره کل صنعت معدن و تجارت استان مازندران صادر شده است.

آپادانا سازه

شرکت آپادانا سازه تولید کننده و مجری ساختمانهای پیش ساخته و سبک فولادی ، ساندویچ پانل و کانکس به روشهای LSP و 3DLP و LSF می باشد و موافقت اصولی ، پروانه تاسیس و بهره برداری آن از اداره کل صنعت معدن و تجارت استان مازندران صادر شده است.

شرکت آپادانا سازه تولید کننده و مجری ساختمانهای پیش ساخته و سبک فولادی ، ساندویچ پانل و کانکس به روشهای LSP و 3DLP و LSF می باشد و موافقت اصولی ، پروانه تاسیس و بهره برداری آن از اداره کل صنعت معدن و تجارت استان مازندران صادر شده است . شرکت آپادانا سازه با تجربه 33 ساله خود در تولید ساختمانهای پیش ساخته ، همگام با آخرین تکنولوژی روز جهانی و به منظور بالا بردن استانداردهای ایمنی و جلوگیری از اتلاف انرژی فعالیت نموده وتاکنون آثار ماندنی بسیاری در اغلب مناطق ایران و کشورهای همسایه به یادگار گذاشته است.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ساختمان پیش ساخته فلزی نسبت به سایر ساختمان های پیش ساخته مزایای بیش تری دارد . آن ها مناسب برای هر پیمانکار و یا سازنده ای هستند که به دنبال راه حل های مقرون به صرفه، انعطاف پذیر و سفارشی برای ساختمان های خود هستند . در نتیجه، تقاضا برای این ساختمان ها در حال افزایش است .

زیبایی این ساختمان ها در این است که هر ساختمانی که تصمیم به ساخت آن را بگیرید، تمام مواد به طول و عرض دقیق در انبار بریده می شوند و آماده برای مونتاژ به مکان شما منتقل می گردند .

مزایای ساختمان های پیش ساخته فلزی :

- تطبیق پذیری : از ساختمان های پیش ساخته فولادی می توان تقریباً در هر مکانی استفاده نمود تا بتواند در کوتاه مدت یا بلند مدت ساختاری ایمن و مقرون به صرفه ساخت .

- سازگار با محیط زیست : سازگاری با محیط زیست ارزش بسیار زیادی در صنعت دارد .

- مونتاژ آسان و سریع : مونتاژ و ساخت یک ساختمان پیش ساخته سنتی ممکن است چندین ماه و سال طول بکشد، اما ساختمان پیش ساخته فلزی سریع و در مدت زمان کوتاه مونتاژ می گردد .

- بهره وری انرژی : ساختمان های پیش ساخته فولادی عایق بسیار بهتری نسبت به ساختمان های سنتی ایجاد می نمایند . این افزایش بهره وری انرژی می تواند صورتحساب گرمایش و سرمایش را به میزان قابل توجهی کاهش دهد .

 

  • ۹۹/۰۱/۲۳
  • apadanasazeh apadanasazeh

ساختمان پیش ساخته

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی