آپادانا سازه

شرکت آپادانا سازه تولید کننده و مجری ساختمانهای پیش ساخته و سبک فولادی ، ساندویچ پانل و کانکس به روشهای LSP و 3DLP و LSF می باشد و موافقت اصولی ، پروانه تاسیس و بهره برداری آن از اداره کل صنعت معدن و تجارت استان مازندران صادر شده است.

آپادانا سازه

شرکت آپادانا سازه تولید کننده و مجری ساختمانهای پیش ساخته و سبک فولادی ، ساندویچ پانل و کانکس به روشهای LSP و 3DLP و LSF می باشد و موافقت اصولی ، پروانه تاسیس و بهره برداری آن از اداره کل صنعت معدن و تجارت استان مازندران صادر شده است.

شرکت آپادانا سازه تولید کننده و مجری ساختمانهای پیش ساخته و سبک فولادی ، ساندویچ پانل و کانکس به روشهای LSP و 3DLP و LSF می باشد و موافقت اصولی ، پروانه تاسیس و بهره برداری آن از اداره کل صنعت معدن و تجارت استان مازندران صادر شده است . شرکت آپادانا سازه با تجربه 33 ساله خود در تولید ساختمانهای پیش ساخته ، همگام با آخرین تکنولوژی روز جهانی و به منظور بالا بردن استانداردهای ایمنی و جلوگیری از اتلاف انرژی فعالیت نموده وتاکنون آثار ماندنی بسیاری در اغلب مناطق ایران و کشورهای همسایه به یادگار گذاشته است.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ساختمانهای پیش ساخته متشکل از اجزاء ذیل می باشند :

 

فونداسیون : فونداسیون این نوع ساختمان ها از نوع مقاوم ،سریع الاجرا ، سبک و کم هزینه است و ترکیبی از شاسی کشی فلزی و بتن می باشد .

دیوارها : در این نوع ساختمان ها ، از ساندویچ پانل های باربر به عنوان عنصر سازه ای و عنصر جداکننده فضاهای ساختمان استفاده شده است . ساندویچ پانل مذکور دارای یک قاب فولادی بادبند دار می باشد و این قاب در واقع اسکلت باربر ساندویچ پانل را تشکیل می دهد . قاب فولادی مذکور به مانند هر سازه فولادی دیگری مدلسازی ، بارگذاری ، آنالیز و سپس طراحی می گردد، به نحوی که بتواند کلیه نیروهای موجود در ساختمان (بارهای مرده) و کلیه نیروهای وارده به ساختمان (نیروهای زنده ، باد ، زلزله ، برف و …) را تحمل کند .

عایق به کار رفته در این پانل ها فوم پلی یورتان تزریقی و یا فوم پلی استایرن با روکش فوم پلی یورتان می باشد که مانع انتقال صوت و حرارت می گردد.

نمای این نوع پانل ها ، از ورق گالوانیزه یا آلومینیومی رنگی و یا به صورت نمای سنتی (آجر ، سیمانکاری ، سنگ ، گچکاری و …) می باشد .

نکته قابل توجه این است که در ساندویچ پانل های موجود در بازارهای داخلی و خارجی ، نمای کار فقط فلزی می باشد . در حالی که در ساندویچ پانل باربر امکان استفاده از نماهای سنتی مانند آجر ، سنگ ، سیمانکاری ، گچ و… وجود دارد . این قابلیت به کاربر ساختمان آرامش خاصی می بخشد .

کف : سیستم کف این ساختمان ها با تیرک های فرعی ، دک فلزی و بتن غیر باربر سبک تامین می شود .

ساختمان پیش ساخته آپادانا سازه 

  • ۹۸/۰۹/۱۷
  • apadanasazeh apadanasazeh

ساختمان پیش ساخته

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی